Ronda Ronda Sekitar Kota Bharu

Kali nie aku nak share photos yang aku ambil disekitar Kota Bharu. Ianya lebih spontan dan memberi gambaran walaupun tak banyak macam aktiviti seharian di Kota Bharu

Sabrina Trading, area Taman Sari dan Kampung Paya Bemban

On the way nak gi Bazaar Tok Guru. Nama jalan aku dah lupe..

Jalan Kota Bharu-Tanah Merah

Perabot Ghazali..Dulu kecik jea kedai, sekarang dah besoor

Cadangan membina Mydin 3 tingkat, ade bowling ada bla bla

Kedai dekat Berek 12

Lagi Berek 12, waktu pagi

Jabatan Pelajaran Kelantan yang baru di Tunjong

Junction kat Jalan Bayam, boleh nampak Ar Rahji Bank

Tunjong Development dan sebuah lagi anak syarikat PMBK...tak pasti syarikat apa

Kat trafic light. Straight ke Kuala Lumpur..kanan ke Penang..kiri ke Terengganu

Pasar Berek 12 dan pejabat Pas

Terik pagi di Kota Bharu

Kalau pergi Tanah Merah, kiri kanan jalan memang ade jual jagung rebus..ala macam nak gi pantai PCB..

Sekarangkan musin durian..aik?? mane duriannye

Hotel Perdana..slow progress..

Target aku nak amik semua gambar di semua jalan utama Kota Bharu. Photos akan aku taruk step by step.Takkanlah nak letak semua kat sini...

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu