Nak Tarik Orang Klik Iklan Nuffnang



Tak sampai sebulan pun lagi aku registered dengan Nuffnang nie dan banyak lagi aku kena tahu pasal nuffnang nie. Tapi yang syoknye membership baru-baru nie dah naik taraf jadi Glitterati. Tapi mende Glitterati nie ?? Aku nak pronounce pun susah.

Kalau kat website nuffnang, Glitterati nie

 An “Exclusive Nuffnanger” is a Nuffnang blogger who has NO advertisements from, mentions of, or links to other ad networks originating from SEA, or any ad networks we deem as competitors on his/her blog.


Tapi kalau tetiba aku letak iklan dari provider lain aku akan hilang status Glitterati nie pulak dah.

Apa yang spesel sangat pasal status baru nie.

Exclusive Nuffnangers

Non-Exclusive Nuffnangers

Payment Rates (CPM) Set A Bands. Earnings to be 20-50% Higher than current blog income. Set B Bands. Earnings to be 20-50% Lower than Exclusive Nuffnangers
Payment Rates (CPC) 60% higher than normal rate. Normal rate.
Payment Terms 30 Days from End of Month Requested 60 Days from End of Month Requested
Advertorial Opportunities Eligible Non-Eligible
Community Events 70% of seats allocated for Nuffnangers. Guests allowed. 30% of seats allocated to blogger only.
Contest Winners 70% of prizes to Exclusive 30% of prizes to non-Exclusive.
Use of Innit.com Eligible Not Eligible
Selection for CPUV Ads Priority No Priority


Kalau macam kat atas nie, kira baguslah untuk aku..hehehe.

Tapi yang penting kena ada orang klik dulu iklan nuffnang nie, baru duit masyuk.

 Dan beberapa perkara yang aku larang diri aku buat semata nak duit nuffnang nie adelah
  1. Berpakat dengan blogger lain untuk klik iklan nuffnang satu sama lain.
  2. Aku sendiri yang klik
Jadi menjadi responsible untuk anda semua untuk klik iklan nuffnang nie yea. Tak susah. Hanya klik jea.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu