Projek Apa Nie Agaknya

Ari tue mase aku pegi Kg Laut sebab teringin nak makan gelembung buaya, aku perasan kat sebelah sane, I mean belah Kota Bharu, ade keja-keja claimation tanah dan ade jugak kren-kren tengah busy dok tengah buat keja.

Ini menimbulkan persoalan bermain kat dalam benak otak aku. Projek apa yang akan naik kat situ ?? Emmm..aku sendiri takleh nak jawab sebab aku sendiri pun tak tahu. Sekarang aku cube usya mane  tau ade kot-kot orang yang tahu.

Beberapa gambar yang sempat aku ambik dari kejauhan seberang Tumpat.


 Dan kepada sesiapa yang ade information tentang apa yang sedang berlaku kat ataih nie, buleh lah share-share dengan hanya mengcomment kat sini.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu