Comelnya Putera Sultan Kelantan Ini


Saya rasa umum dah sedia maklum bahawa Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V dan isteri baginda, Rihana Oksana Petra selamat dikurniakan putera sulung yang comel pada Ramadan lalu.

Berita gembira itu dikongsi sendiri menerusi Instagram (IG) Oksana @rihanapetra dan memaklumkan bayi diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra itu dilahirkan pada 21 Mei 2019.




Terbaru Oksana mengucapkan terima kasih dan amat senang hati apabila membaca komen-komen serta ucapan ikhlas para pengikut keluarga diraja itu selepas beliau selamat melahirkan seorang putera.





Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda. Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua. Kehidupan kami telah berubah sejak anak comel ini dianugerahkan kepada kami suami-isteri dan membawa bersamanya kasih sayang dan cinta. Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan adalah penting dalam kehidupan kita semua. Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain. Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah swt. Dear Followers! Thank you for your warm kind comments. I am very pleased to read your congrats. Our life has changed since this little cute bunny came to our world. He came here to be give love and to be loved. When one person starts to take care of another one more than about himself, love turns into a family. Family and children are the most important things in this life. Take care of each other. Дорогие подписчики! Спасибо за ваши тёплые слова. Мне очень приятно читать ваши поздравления. Наша жизнь изменилась с появлением этого маленького человечка, который пришёл в этот мир дарить любовь и быть любимым. Когда каждый начинает заботиться о другом больше, чем о самом себе, любовь перерастает в семью. Семья и дети - это смысл жизни. Берегите друг друга.
A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on




Malah turut dikongsikan kehidupan baginda dan dirinya berubah sejak dianugerahkan putera comel itu.

"Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda. Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua. Kehidupan kami berubah sejak kehadiran anak comel ini.

"Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan penting dalam kehidupan kita semua.

"Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain. Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati ALLAH SWT," tulisnya.

Foto Instagram Rihana Oksana Petra




Kini IG rasmi tersebut yang mula dibuka sejak 4 Jun lalu telah mempunyai lebih 163,000 pengikut dan perkongsian terbaru itu juga telah mendapat lebih 18,000 views selepas tujuh jam dimuat naik.

Dalam perkongsian terdahulu, Oksana juga menceritakan serba sedikit pengalaman sepanjang tempoh sembilan bulan mengandung.

Sumber berita awani






Ulasan

  1. Halo, Nama saya Charlotte Müller, Saya seorang pemberi pinjaman peribadi. Adakah anda memerlukan pinjaman cepat, panjang atau jangka pendek dengan kadar faedah yang relatif rendah serendah 3%? Adakah kesukaran ekonomi yang menjejaskan anda tahun ini? atau adakah anda telah dinafikan pinjaman oleh bank anda atau institusi kewangan lain? Kami menawarkan pinjaman selamat email saya melalui (moonlightloanfirm@gmail.com)

    * Adakah anda mencari dana untuk membayar hutang?
    * Adakah anda mencari pembiayaan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri?
    * Adakah anda mencari pinjaman untuk melaksanakan projek besar?
    * Adakah anda memerlukan pinjaman dalam masa kurang dari 24 jam?
    * Adakah anda memerlukan pinjaman cepat untuk pelbagai tujuan?

    Jika jawapan anda adalah ya, saya boleh membantu anda.

    * Saya boleh menawarkan pinjaman sehingga € 5,000,000 Euro.
    * Anda boleh memilih antara 1 hingga 30 tahun untuk membayar balik.
    * Anda Boleh Pilih Antara Pelan Bayaran Bulanan dan Tahunan.
    * Terma Pinjaman Fleksibel.

    Sila jika anda berminat sila semak dengan saya melalui alamat e-mel ini: | moonlightloanfirm@gmail.com |

    Anda mempunyai jaminan 100% bahawa anda akan menerima pinjaman anda pada akhir transaksi pinjaman ini.

    Kami berminat membuat kiraan kemasukan kewangan.
    Produk pinjaman dan pelaburan kami direka untuk menawarkan kemudahan dan nilai.

    Dengan Firma Pinjaman Moonlight, anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada semua krisis kewangan anda dan kesukaran kerana kami disahkan, boleh dipercayai, boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik

    Salam Sejahtera
    Puan Charlotte Müller

    BalasPadam
  2. Jika bank Anda mengatakan tidak kepada Anda untuk pinjaman, ada tempat otentik di mana Anda bisa mendapatkan pinjaman asli. Saya ingin mendapatkan pinjaman institusi yang saya temukan online untuk semua saudara dan saudari Muslim yang mencari pinjaman cepat untuk dengan cepat menyelesaikan masalah yang diinginkan. Saya mendapat pinjaman Rp.700.000.000. dari ibu KARINA ROLAND LOAN COMPANY yang saya gunakan untuk merenovasi rumah sakit saya dan untuk melengkapi bisnis saya. Saya mendapat pinjaman dari mereka beberapa bulan yang lalu. Saya meminjam dari mereka karena ada banyak perusahaan pinjaman palsu online. Saya juga memperkenalkan saudara saya yang juga mendapat pinjaman sebesar Rp. 500.000.000 PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND. Sebelum saya menghubungi mereka untuk pinjaman, saya juga melakukan banyak penelitian tentang mereka dan menemukan mereka benar-benar asli. Mereka tidak seperti perusahaan pinjaman barat yang palsu. Jadi saya meminta pinjaman tanpa jaminan dengan mereka. Mereka memberikan pinjaman sesuai dengan hukum dan peraturan Islam. Tidak Perlu Jaminan. Tidak ada biaya tersembunyi. Mereka meminjamkan proses yang cepat dan sederhana. Tetapi Anda harus bisa menyetujuinya. dan Anda juga harus membayar kembali pinjaman mereka pada waktunya. Saya ingin meminta semua Muslim sejati dan tidak ada muslim untuk menghubungi ibu baik karina di email atau whatsapp: +15857083478 (karinarolandloancompany@gmail.com) Anda dapat menghubungi saya untuk meminta nasihat juga melalui email (nurraysadiena@gmail.com)

    BalasPadam
  3. KABAR BAIK!!!
    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk menyarankan semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini semuanya adalah penipu dan mereka ada di sini Untuk menipu Anda dari uang hasil jerih payah Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp1.000.000.000,00 dari seorang wanita di Turki dan saya kehilangan sekitar 27 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 27 juta Masih saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya jatuh karena hutang.
    Saat pencarian saya untuk perusahaan pinjaman swasta yang andal berlanjut, saya melihat iklan lain secara online dan nama perusahaannya adalah PERUSAHAAN PINJAMAN DUNIA dari Nigeria. Saya kehilangan jumlah 13 juta bersama mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya ajukan.
    Alhamdulillah, seorang teman saya yang mengajukan pinjaman dan juga menerima pinjaman tersebut, mengenalkan saya pada perusahaan terpercaya tempat Ibu Ana Michael sebagai manajer cabang bekerja, dan saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp1.000.000.000,00, dan mereka meminta kredensial saya yang saya serahkan dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu adalah salah satu tindakan penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa agunan. Saya sangat senang bahwa Tuhan menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari bisnis saya yang meledak dan dilikuidasi dan hari ini bisnis saya terbang tinggi di Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakan dia tidak tahu tentang perusahaan fashion saya.
    Jadi saya menasihati semua orang yang tinggal di indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau lainnya untuk segera menghubungiMrs. Ana Michael melalui email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan informasi lebih lanjut melalui email: (dianpelangiindonesia@gmail.com)
    Sekali lagi terima kasih telah membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita semua dan memberi kami umur panjang dan kemakmuran dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan baik yang sama dalam hidup Anda.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu