Iklan Nuffnang Akhirnya Berbaloi

Lama dah aku letak iklan nuffnang nie kat blog aku tapi setakat yang aku tengok, satu sen pun aku tak dapat. Aku dah rasa nak buang jea iklan nuffnang nie nak ganti dengan yang lain.

Tapi tadi entah apahal aku terasa nak bukak website nuffnang dan nak check akaun aku. Dan aku lihat sesuatu yang suprise dan aku rasa tak percaya. Aku dah dapat earning !! Seronok tak terkata. Rasa macam nak melompat jea. Berapa aku dapat ?? Biarlah menjadi rahsia. Bukannya aku buleh belanja korang pun kalau tanya..hehehe...sorry just kidding.

So tak jadi nak tutup or tukar nuffnang dengan provider lain. Nak stay dengan nuffnang.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu