Medan Ikan Bakar Kedai Buloh

Medan ikan bakar Kedai Buloh di Kuala Besar.....pernah lalu, pernah berhenti tumpang nak gune toilet tapi tak pernah pulak aku merasai keenakan dan kesedapan ikan bakar kat sini.

Banner berlogo ikan menyambut kedatangan pelanggan ke sini.



Dan hari ini terdetik pulak aku untuk singgah dan meninjau ape yang ade kat sini. So sad, 2 restaurant yang ada, Food Village dan Selera Ikan Bakar tak dibukak lagi pada waktu aku pegi. Diorang hanya akan beroperasi dalam pukul 5 petang on ward.

Kat sini pun ade playground untuk kanak-kanak. Memang syok lepak petang-petang kat sini. Dengan angin sempoi-sempoi bahasa dan pemadangan bandar Kota Bharu dari nun kejauhan. Kat sini juga menjadi spot untuk yang gemar memancing.

Medan ikan diambik dari tepi, tempat playground. Memang sape makan sini, bolehlah sambil-sambil tengok sungai pada waktu malam.

Laluan pejalan kaki berbumbung nak kearah medan ikan bakar

Food Village

Selera Ikan Bakar. Ikan bakar ade, masakan panas pun ade

Suasana yang agak sepi. Kedai ada tapi nampaknya tak bukak-bukak.

So, aku memang teringin nak try sedap ke tak ikan bakar kat sini. Tapi nampaknya waktu aku pegi awal sangat. Seharusnya malam baru sesuai.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu