Impian Besar




Aman ade impian, BESAR punya impian. Dan aman tak mahu ianya kekal impian semata-mata. Aman mahu usahakan supaya ianya seperti mimpi menjadi kenyataan.

Sudah tentu dalam menggapai bulan dan bintang, tiada yang mudah. Semua penuh liku dan onar. Hanya dengan azam dan tak give up sahaja impian aman boleh tercapai.

Aman pernah jugak cakap pasal impian nie dengan kawan dan kenalan. Sesetengah dari mereka nie siap gelak lagi dan memandang rendah usaha aman nak menggapai bintang nih. Bagi mereka misi aman adelah mission imposible. Begitu jugak kalau aman cuba mintak pendapat dan nasihat. Bukan kata-kata positif tapi lebih pada negative yang aman boleh cakap mampu membunuh niat aman tambahan pula dengan segala macam halangan yang aman hadapi, Memang rase down sangat.


Tapi bukan semua macam tu....

Aman, kamu boleh...

Aku yakin kau boleh, insyaallah...

Kau jangan give up tengah jalan kawan. Teruskan. Buktikan kau boleh...

Itulah respond yang buat semangat aman naik balik. Thanks semua. Walau ade yang gelak dan memandang rendah, masih ade yang very positive.

Buat anda semua....Bukan wang ringgit yang aman pinta tapi sebuah doa ikhlas dari anda semua supaya aman berjaya mencapai impian. 



Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu