Sabtu, 5 Januari 2013

Roti Cap Getah

source dari campusmalaysia

Ceritanya macam nie...


Minggu lepas aman on the way nak balik Kelantan. Masa kat KL Sentral tu ( sengaja singgah kat situ sebab nak jumpa kenalan yang dah bertahun tak jumpa ), aman dah pun mengisi perut dekat Subway ( teringin nak makan sebab mana ada Subway di Kota Bharu ) untuk lunch terlewat. Dah lepas jumpa kenalan tu, bertanya khabar apa semua, aman ambik erl ke airport. 

Masa di airport nie, perut dia berbunyi lagi. Lapar la tu. Aman malas nak makan di airport nie sebab orang ramai sangat. So, jalan mudah, aman beli aje roti 2 keping. Satu inti sardin dan satu lagi berinti ayam. 


Entah kenapa aman nak kononnya berjimat hari ni. Sebab selalunya aman akan singgah minum kat CBTL ( berbaloi sebab kopi dia mak aiii sedapnyeee ) dan lepak kat sini tunggu sampai waktu nak berlepas sambil membaca. Aman seorang yang rajin membaca..hahaha.

Roti yang aman beli nie, punyalah tak berapa sedap, dah la liat. Menyesal pulak beli. Salah aman jugak sape suruh berjimat sangat. 

Perut nie pulak asyik bunyi lagi. Malas la nak beli ape-ape lagi. Setakat minum air mineral pun boleh lah. Sori yea perut. Nanti sampai Kelantan kita melantak yea.

Silver air

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...