Isnin, 25 Mac 2013

Projek Tembatan Banjir Kota Bharu

Selama nie kalau drive kat jalan PCB atau pun kat jajahan Tumpat, boleh nampak dengan jelas projek yang aman tak pasti sedang berjalan disepanjang tepi sungai Kelantan.

Sebab tak tahu aman tanya. Ada yang cakap ada developer yang sodok abih tanah kat tepi sungai tu sebab nak majukan sebagai projek perumahan.

Ada jugak yang cakap projek mencantikkan tebing sungai Kelantan.

Walaubagaimanapun, apa info yang aman dapat nie tak berapa kuat sebab kalau tengok dengan mata sendiri tak macam nak mencantikkan atau nak buat projek perumahan.


Kerana perasaan ingin tahu membawa aman hingga ke Sungai Keladi yang akhir aman dapat jawapan apa sebenarnya yang sedang dibuat.

So readers sekalian, inilah apa yang sedang dibuat...

Projek tembatan banjir untuk mengelakkan bandar Kota Bharu dinaiki air dimasa depan

Pintu air dimana aliran air boleh dikawal

 Projek tembatan yang bermula dari kuala besar hinggalah berdekatan dengan tapak istana baru


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...