Tijani Raja Dewa : Satu Kunjungan Rasmi




Tijani Raja Dewa : Satu Kunjungan Rasmi


Ambo takde rezeki nak pegi ke majlis perasmian Tijani Raja Dewa last month dek kerana urusan kerja di luar negara(luar kelantan jea. Saja nak buat gempak.haha).

So bila minggu lepas cuti panjang sikit sempena labour day dan cuti wesak, ambo ambil peluang untuk pegi kelih dengan mata sendiri luxury tahap mana projek nih seperti yang didakwa dalam iklan. Bila masuk dalam showroom dia tu nampak macam biasa jea, feel sama kalau pegi ke showroom lain. Nak tahu luxury ke tak kenalah intai show unit dia. 




Apa yang ambo dipahamkan oleh sales executive kat sini, show unit yang ada adalah dari type C iaitu unit paling besar bagi apartment. Show unit bagi villa tak ditunjukkan.

Bila pintu show unit tu dibukak, WOWW memang lawa.

Cantik sangat

Pandangan ruang tamu yang luas dan retro

Ambo minat dengan kerusi kat ruang tamu nih. Lawa sangat tapi simple but yet still elegant

Master bedroom. Tengok pun tahu pada size katil yang king 

Bahagian dapur. Ambo berimpian untuk ada dapur macam ini jugak




Study room

Bilik air pun mewah

Agak lama jugak ada kat sini sebab banyak tanya pada sales executive yang jaga sini. Terutamanya bab price rumah (kena tengok yang mana dalam kemampuan), pasal loan dan jugak jenis-jenis pembangunan kat sini sebab projek ini berperingkat, banyak fasa. 



Kalau berkemampuan memang berbaloi untuk beli seunit kat sini. Sebab area telipot nih boleh dikatakan prime area dan berdekatan dengan bandar. Tambahan pulak Tijani Raja Dewa nih baru diperingkat fasa pertama, untuk next phase maybe diorang nak tambah shopping mall barangkali, yang tu kita tak pasti, tapi kalau time tu baru nak beli sudah pasti harga dah tak boleh dapat macam sekarang.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu