Uniten 1


Selama 5 tahun aku memanggil UNITEN sebagai rumah kedua. Disinilah tersimpannya kenangan pahit manis. uniten tetap dihati walaupun sudah setahun aku meninggalkannya.

Admin building.Tempat aku bayar hutang..hehe dan kelas.

Tempat aku pernah berjalan menuju ke kelas selepas turun dari bas.

Tasik uniten. Tempat jogging dan lepas setiap masa.

Residence hotel. Short cut untuk ke masjid waktu solat jumaat.

Jalan tempat aku menapak waktu weekend ke food court dekat masjid.

Bonceng kawan pergi sarapan.

Dari balkoni kelompok amanah. Rumah aku untuk 5 tahun. Khabarnya sewa bulanan dah naik.

Waktu petang kat uniten cukup lawa. Bangunan yang kelihatan tu adalah kuarters staff uniten.

Lorong pejalan kaki dari COE ke kmc dan admin building. Ade fountain yang cukup cantik dimana airnya berkaler hijau sebab jarang cuci.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu