Pavilion Tunjong

[ Updated ] Sempat ambik gambar kat Tunjong baru-baru nie.

Design dia berubah-rubah

Cadangan membina...bacelah sendiri

Beberapa versi Pavilion Tunjong Lifestlye City @ East Coast bila siap kelak. Tapi yang aku buleh cakap, design memang improved banyak dari yang sebelumnya.

Sape yang minat boleh la ke laman web pavilion tunjong untuk tahu lebih lanjut tentang projek yang aman sendiri pun memang excited sangat.



  [ Post asal ]

 
Pandangan dekat Pavilion Tunjong apabila siap kelak

 Keadaan Pavilion Tunjong bila siap kelak



Sebelum nie kat forum yang aku joint memang dah lama heboh yang kononnya sebijik Pavilion yang macam kat Bukit Bintang akan dibina di Kota Bharu. Memandangkan pada masa itu ianya sekadar cakap-cakap atas angin, maka banyak andaian dibuat terutamanya lokasinya. Ada yang berpendapat diatas bekas tapak hotel dan shopping kompleks disebelah Palm Manor, ada yang cakap mungkin di Tunjong dan ada yang cakap mungkin di Lundang. Dan kerana namanya seakan Pavilion Bukit Bintang, ramai yang dah berangan mungkin high class brands macam Burberry, Louis Vutton dan sebagainya mungkin akan membuka cawangan di Pavilion kat Kota Bharu nie.


Revealed
Dan akhirnya selepas lama spekulasi dan khabar angin, Pavilion Tunjong akan dibina di Tunjong bersebelahaN dengan Hypermarket Mydin terbesar di Malaysia. Dan seperti mana Pavilion Bukit Bintang, Pavilion Tunjong juga merupakan projek bersepadu merangkumi kompleks beli belah, hotel dan juga apartment. 

 Tunjong Pavilion – Lifestyle City @ East Coast, a joint-venture project with Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK), is targeted to be the new landmark of Kelantan.

Located in Bandar Baru Tunjong, Tunjong Pavilion is “The 1st Integrated Lifestyle Development @ East Coast” of Peninsular Malaysia, comprising several components, namely:

- Pavilion Lifestyle Shopping Mall

- SOLO Suites
- City Resort Suites
- SOHO Suites
- Holiday Suites

Tapak Pavilion Tunjong

Tapak Pavilion Tunjong

Tengok dekat sikit

Mydin Tunjong bersebelahan dengan Pavilion Tunjong

Dont forget to like me at my facebook page okey !!

Ulasan

  1. Tunjong Pavilion dah tukar namenya to Alwaqf semenjak tahun lepas.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Post ini diletak disini sebelum alwaqf tukar nama.nanti saya update balik.

      Padam
  2. saya risau project ni akan jadi another project terbengkalai sbb kalau ikut capacity pemaju ..company kecik tak rasa ada kemampuan buat project nie. sampai skang takdak progress development. berhati2 kalau nak beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau melalui pemerhatian say pun, semacam construction x dimulakan lg

      Padam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu