Meronda Di Sekitar Bandar Kota Bharu

Dah lama rasanya aku rasa tak memandu untuk relax..Cehh, macamlah busy sangat. Saje jea untuk buang masa dan sambil itu bolehlah shoot photos banyak-banyak untuk di uploaded kedalam blog maafsebut. Saya tahu ramai rakyat Kelantan diluar sana rindu sangat kat kampung halaman. Dapat tengok gambar dalam internet pun dah kira mengubat kalbu.

Memandu di Wakaf Mek Zainab iaitu kompleks perumahan Polis dan juga kompleks sekolah-sekolah. Rindu rasanya bila lalu jalan kat sini sebab disinilah aku bersekolah masa primary dan secondary. 11 tahun aku duk lalu area nie setiap hari sehinggalah tamat sekolah tingkatan lima.


Projek seingat aku zaman sekolah sampai habis tak juga siap-siap


Jalan kebun Sultan. Kalau nak pergi pantai cahaya bulan ataupun kampung cina untuk beli fresh fish memang dan pasti kena ikut jalan nie

Boleh nampak Pelangi mall yang tak bukak dari sini


Aku ikut jalan lama terus menghalang ke Masjid Muhammadi. Dekat sini ada bazaar mpkb dan juga Khalifah suite yang cute


Once a busy traffic dan kemudian suram kejap dek kerana jalan tutup untuk dataran mpkb yang kemudian demolished untuk bukak balik jalan. Sebelah dulunya Mcdonalds dan juga the store. Tak dilupakan Bank UOB dan AMBank
Pintu gerbang Kelantan. Belah luar memang famous. Terkenal sebagai ikon Kelantan



 Grand River View Hotel

 Jabatan Pembangunan Persekutuan

 Dari jauh boleh nampak PTPL dan juga Renaissance Hotel, yang tersorok sikit Kuwait Finance House

Takaful Ikhlas


Chanteq kat Kelantan Trade Centre

KPJ Perdana Hospital

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu