Uniten 2

Mase zaman jadi mahasiswa dulu, aku punye favourite adelah ronda-ronda sorang diri dalam kampus during weekend. Masa weekend memang sunyi sepi kampus nie, macam holiday panjang lah pulak sebab kebanyakkan penghuninya balik. Dah rumah dekat, sebab tu diorang balik. Kalau aku pun, confirm aku balik tiap-tiap minggu.

Waktu favourite, pagi takpun petang sebab weathernya sejuk dan pemadangan waktu nie memang cantik giler. Cantik sangat ke ?? Ntah, bagi akulah.

Gambar kat bawah nie aku ambik pada waktu petang. Dah nak dekat maghrib. Sambil-sambil tunggu nak solat kat masjid, aku ronda-rondalah kejap tepi tasik nie. Bangunan yang kelihatan nie adalah kediaman pelajar perempuan, Apartment Ilmu


Sepetang dari tingkap bilik aku


 Kerusi usang di tepian tasik sebelah masjid...


Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan