Blog Ku Terapung Di Google Yahoo


Lame dah rupanya aku berkecimpung dalam dunia blogger nie. Walaupun masih mentah dan banyak lagi aku kena belajar tentang dunia perblogkan nie, aku tak nafikan rasa seronok tiap kali artikel dapat dipublishkan di ruang siber.
Pejam celik pejam celik, sedar tak sedar, rupanya dah nak masuk 2 tahun aku start blog nie. Tapi kalau nak dikira time yang aku betul-betul active, nak kata dah sampai 1 tahun tu tak sampai lagilah.

Aku masih ingat masa awal-awal start blog nie, boleh kata sapa pun tak kenal dan tahu tentang kewujudan blog maafsebut.blogspot. Mana taknya kalau aku sendiri try seach kat internet, memang confirm tak keluar nama blog aku. So, buat apa nak ada blog kalau takde sape pun bukak dan kelih blog aku. Bukan wang ringgit menjadi pertaruhan tapi bila tengok even sorang jah yang visit dalam whole day, itupun aku dah rasa puas hati dan gembira. At least ade jugak yang berminat nak kelih walaupun kemungkinan dia sebenarnya tersilap masuk blog aku.

Alhamdulillah. Sekarang dah berubah. Blog dah mula dikenali walaupun tak sefamous blog lain tapi kalau tekan search kat google ke atau Yahoo ke, memang korang akan jumpa blog aku terpampang kat engine carian tersebut.

Sekarang pun, kalau aku check kat traffic sources, carian kat Google / Yahoo dah mengatasi laman lain yang aku guna untuk mempromosi blog aku. Kalau sebelum nie, laman lain yang mendominasi kat traffic sources. Ini memberi maksud blog dah mampu bertatih secara sendiri.

Yang paling besar adalah pengunjung itu sendiri. Terima banyak sangat kerana sudi mengunjungi blog ini walaupun tak sehebat dan sefamous blog lain yang lebih gah lagi dari blog maafsebut.blogspot.

Akhir sekali, aku terbuka kepada sebarang kritikan membina dan sebarang idea untuk mengimprove blog ini.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu