Ahad, 9 September 2012

Senyum Sokmo

Aman heran betul kenape lah orang suke senyum, tersengih-sengih kat aman. Nak kate aman senyum kat diorang tak jugak. Aman chech kat diri aman takut-takut seluar tak zip ke, baju silap butang ke, gigi tak gosok ke, takpun ape-ape yang boleh meletakkan aman dalam rase malu yang amat. Lepas check tu rase ok jea. Takde ape pun.

Habih kenapa diorang sengih kat aman ??

Selidik punya selidik, barulah aman tau yang aman nie nampak macam tengah senyum walaupun tak senyum pun. Tu ape yang kenalan cakap lah. Betul la tu kot.

Tapi takpelah.Kelebihan aman kot semua orang nampak aman sentiasa senyum. Senyum tu kan sedekah. Senyum kan membuatkan kita makin muda dan menyejukkan hati yang melihat.

Senyumlah sokmo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...