Rabu, 12 Disember 2012

Pantai Senok

Pernah pegi Pantai Senok ?? Tak pernah ?? Hahahaha..samelah. Aman pun tak pernah jugak jejak kat pantai nie.

Cumanya baru-baru nie nasib aman baik. Kebetulan ada sedara yang nak pegi memancing, so aman mintak untuk ikut sama. Bukan aman beria nak pegi memancing, cumanya nak kenal rupa lagu mana Pantai Senok nih. Lawa ke ?

Dan yang paling penting untuk test ambik gambar. Nak test skill. Buat apa ada kamera kalau tak gunakan.

Aman ambik dekat seratus lebih gambar tapi yang sayangnya bukan semua pun menjadi. Adelah tak sampai 10 keping yang aman puas hati. Yang lain ade yang gelaplah, blurr lah, terlebih expose cahayalah..macam-macam. Tapi nak buat lagu mana. Nie adelah lumrah ambik gambar. Bukan semuanya perfect.


Kat bawah nie antara gambar-gambar yang menjadi tu. Yang tak jadi tak letak la pulak kat sini.

 batu-batuan....

Hitam puteh...

Nelayan baru nak ke laut..

Memancing tapi tak dapat ikan..hahaha..

Tembok...

Pegi tangkap ikan...

Tengah fikir location lain untuk ambik gambar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...