Kuala Terengganu City Scape

Aku dah lama sangat nak ambik gambar bandaraya Kuala Terengganu tapi tak pernah sempat pun. Pegi dah banyak kali tapi takde chance lansung nak ambik gambar.

Alhamdulillah kali nie sempat. Nak cari tempat nak biar the whole town masuk dalam kamera susah la pulak. Takkan nak berhenti atas jambatan kot walaupun itu adalah best spot untuk ambik gambar. Alih-alih dah puas cari, aku pegi ke Masjid Kristal. Yes !! Itu adalah tempat yang suitable untuk ambik gambar bandaraya Kuala Terengganu.

Dan inilah hasilnya. Maaf lah kalau ada yang rasa kurang berpuas hati dengan apa yang aku ambik nie. Lagi pun aku nak cepat nak balik ke Kota Bharu. So takleh nak rilek mana sangat.

Kalau sebelum nie aku kalau upload gambar, aku pilih-pilih, tak letak semua tapi kali nie aku letak semua sekali.






 



Landmark Kuala Terengganu : Allah Peliharalah Kuala Terengganu

Projek PPRT nampak dengan jelas dari sini


Hope so yang korang semua suka lah dengan apa yang aku ambik nie.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan