Terkini Progress Pembinaan kondominium Anjung Vista Kubang Kerian

Saya kalau nak update senantiasa boring jugak. Asyik snap photo sama jea lepas tu post kat situ. Sudah tentu para pengunjung blog ini pun rasa bosan jugakkan kalau asyik menatap benda sama. Jadi, saya letak gap time. Selepas dua takpun 3 bulan baru ambik pulak picture. Baru nampak perubahannya.

Untuk ruangan kali ini, saya nak update sikit perkembangan pembinaan kondominium Anjung Vista di Kubang Kerian. Boleh kata kalau tengok dari luar, dah boleh agak Anjung Vista nie dah tak lama untuk boleh didiami. Hanya kerja-kerja nak mencantikkan bangunan yang sedang dijalankan, that's mean dah nak hampir siap.

Dan kepada penduduk kat Kelantan yang rasa nak beli unit kat Anjung Vista masih lagi boleh berbuat demikian kerana masih ada unit yang dijual.

Ulasan

  1. Salam,
    Mohon pencerahan, syarikat mana yang akan menjalankan kerja2 pengurusan bagi Anjung vista ni, maksud saya dari segi operation and maintenance...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak silap saya syarikat sama yg bina anjung vista tu.takpe.nanti saya confirmkan balik

      Padam
  2. Masih ada kekosongan ke..」

    BalasPadam
  3. Bagus la ada pembangunan, tp ambo masih mengharap sgt kalau di kota bharu ada projek utk skyscraper utk ofis saja, 10-30 tingkat ke, sewa berpatutan utk firm kecil. Boring tgk ofis hanya di rumah kedai jah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun harap macam tu jugak tapi yang menjadi persoalan mencukupi ke demand supaya bangunan office itu mendapat cukup tenants. dan bagaimana pula dengan rental ? sudah pasti rental mempengaruhi syarikat untuk memilih bangunan office dari rumah kedai biasa

      Padam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan