Khamis, 2 Januari 2014

Lapangan Terbang Sultan Mahmud Terengganu

Ini adalah pertama kali bagi saya menjejakkan kaki ke airport di Seberang Takir ni. Kalau tidak kebetulan kawan saya yang mintak tolong hantar ke airport, rasanya lambat lagi kot untuk saya menjejakkan kaki ke airport yang bagi saya cukup gah. Sesuai dengan statusnya sebagai international airport. 

Time kat entrance depan main lobby airport




Nie dah masuk dalam airport. Time orang pun tak lah berapa ramai. Tapi kalau tengok belah luar, banyak pulak kereta. Ruangan dalaman memang luas. Saya boleh kata Wow !!

 Bumbung yang seakan-akan rumah melayu zaman dulu kala memang menarik. Membuatkan ruang rasa tinggi jea

 Atas nie nak menghala ke mana yea ?? Ada orang Terengganu tak kat sini ?? Boleh tolong explainkan

Balai berlepas. Say bye2 kepada kawan-kawan saya. Diorang pun rushing sebab saya hantar mereka tadi pun dah agak lewat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...