Perkembangan Terkini Projek Di Kota Bharu Dan Area Sekitarnya

Agak lama jugak aku rasa tak update pasal projek-projek kat Kota Bharu diblog nih. Bukan taknak update tapi nak biarkan dulu. Biar projek-projek terbabit berjalan baru start pegi snap picture lagi.

Ini adalah update pertama untuk tahun 2014. So untuk tahun baru nie, aku nak start dulu dengan projek Al Waqaf yang dulunya lebih famous dikenali sebagai Pavilion Tunjong. sebenarnya aku malas nk snap photo kat sini sebab memang takde sangat perkembangan sangat berbanding dengan tahun sebelumnya.

Ini yang aku maksudkan...




Yang ade pun just mesin piling yang aku pun tak tahu bile nak gerak. Begitu jugak dengan Mydin yang sudah dipenuhi dengan semak samun. Bila nak start pembinaa pun tak tahu lah.


Viana Court kat Wakaf Che Yeh pulak dah tak lama nak siap. Terpampang kat situ ade tulis hotel and service apartment. 

2 pictures nie diambik dalam area mcdonald wakaf che yeh



Yang ni pulak aku drive masuk ke area pembinaan sebab nak ambik gambar dari dekat. Semua orang yang kat situ tengok aku tengah ambik gambar bangunan. Pelik kot bagi diorang...hehe..


Ini pulak kat Lembah Sireh. Kalau korang tengok dari picture kat bawah nih, kerja-kerja pembinaan melibatkan struktur pengukuhan tapak bangunan untuk Platinum Mall sedang rancak berjalan. 




Dan berdekatan dengan Platinum Mall adalah Aeon Mall yang sekarang MPKB letak notice tentang memerlukan pandangan umum sebelum projek Aeon Mall nie bermula



KFC pulak memang rancak menambah cawangan. Salah satunya di Pengkalan Chepa...


Burger King pun tak kurang hebatnya. Membuka cawangan drive thru pertama di Kelantan..



Tak lama lagi Pasir Pekan akan dapat masjid baru, besar dan cantik lagi... 








Ulasan

  1. biasalah bro.projek memang slow.aku org kb.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la.projek memang banyak tapi progress dia...slowww

      Padam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan