Kota Bharu : Satu Sambungan Yang Terhenti

Alhamdulillah...

Setelah agak lama jugak aku menyepi dari dunia blog, akhirnya hari ini aku dapat sambung balik ape yang aku minat nih...iaitu dunia blog.

Ok. Taknak cerita panjang sangat. Jadi, untuk kali ini, aku nak share sikit photo pemandangan bandar Kota Bharu yang sempat aku ambik dari tingkat paling atas Hotel Holiday Villa Wakaf Che Yeh.

Tak sangka ya suasana bandar kita ni masih ada feeling kekampungan tu.

Dan dibawah ni pulak dari puncak Hotel Perdana. Time dah senja...

 Ramai betul tengah bakar sampah...Kalau diperhatikan dari asap tu...

 Kota Bharu nampak padat dari sini

 Sri Cemerlang Apartment dari jauh

 Padat

 Construction merata-rata...

Matahari dah terbenam

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu