Troika Residences Kota Bharu

Nampaknya apartment baru tumbuh seperti cendawan selepas hujan di Kota Bharu. Dalam tempoh 2 tahun ini saja, tak silap aku lah lebih 4 projek apartment kot yang dilancarkan. Antaranya bagi aku yang agak grand dan mewah adalah Sentosa Puri Tower di Kubang Kerian, Prima Lagenda di Tunjong dan Apartment di dalam komponen Tijani Raja Dewa kat Telipot. Dan untuk kali ni aku ingin berkongsi kedatangan projek baru yang bagi aku agak grand dan mewah.

Introducing....



Spreading between 7th and 36th floor, with a penthouse on the top levels of the building. Each residence has exquisitely designed to evince the stylish most of the elites. Size range from 500 sq ft to 1,507 sq ft, ideal for minimally and cozy living. Thanks to its convertible concept, merging same unit types into one big abode can be another decent option for bigger sized family.



Berkenaan harganya tidak dapat dipastikan lagi. Jika aku ada info, inshaallah akan dikongsikan kelak.

Apa yang menarik perhatian aku adalah design bangunan terbabit yang begitu cantik. Aku perhatikan kondo2 yang baru naik selepas Prima Lagenda mula menampilkan kelainan dalam senibina yang sebelum ini tak ubah seperti flat biasa yang dijual dengan harga mahal. 

Diharapkan untuk masa depan pemaju akan menawarkan lebih banyak pakej dan kelainan untuk warga Kelantan bila produk baru dilancarkan pada harga yang jangan pulak beyond kemampuan. 

Ulasan

  1. Balasan
    1. sebelah hospital annisa.atas tapak stesen minyak esso

      Padam
  2. yg ni masa pergi sales office dia haritu ckp size kecik2 je semua..studio type dgn 1 -bed studio je ade..mungkin yg besar 1,507 sq ft tu mungkin retail lot kot

    BalasPadam
  3. sesuai untuk pelaburan jangka masa panjang

    BalasPadam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu