Progress Terkini Rohm Wako

Bila siap kelak kilang Rohm Wako kat Pengkalan Chepa nih, tak sedikit peluang pekerjaan dapat disediakan kepada rakyat Kelantan kita.

Ramai yang skeptical kerana beranggapan sudah tentu rakyat asing diberi keutamaan tapi sebenarnya itu silap sebab Rohm Wako memberi lebih keutaaman kepada rakyat tempatan. Sebab tu kalau korang semua biasa ke area pengkalan Chepa, majoriti pekerja Rohm Wako adalah orang kelantan kita.

Berikut adalah progress Rohm Wako yang sempat saya ambik pagi tadi...







Tak silap sayalah, Rohm Wako spent nearly setengah billion ringgit jugak nih untuk kilang baru dia kat Kelantan kita nih. Satu jumlah yang cukup besar yang menunjukkan Rohm Wako yakin dengan potensi Kelantan kita.

Bagi yang ingin apply kerja kat sini, anda boleh tinggalkan resume kat Pak Guard kat pintu utama Rohm Wako. Nanti dia akan tolong bagi kat staff Human Resource.

[iklan]

Resume taknak edit ke bagi lebih nampak profesional ? kami offer service edit resume dengan caj rm20 sahaja. Email resume demo nak edit tu ke skybird4life@gmail.com deh. dah email sila whtsapp ke 0167522320 deh. 

Ulasan

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan