Cara Mudah Untuk Remove Rakan Facebook Yang Fake, Yang Tak Aktif & Yang Anda Menyampah

Mempunyai beribu-ribu rakan di Facebook sehingga mencapai limit 5000 friends mungkin sesuatu yang membanggakan bagi anda. Walaupun bagaimanapun, dalam ramai2 rakan2 facebook anda tu, mesti anda perasan yang jenis suka stalking wall facebook kita, yang faker yang sentiasa buat kita rasa annoying dengan komen mengarut dan juga rakan facebook anda yang tak aktif lansung. 

Untuk membuang mereka ini semua satu persatu memang satu kerja yang memenatkan dan mengambil masa sebab kena check one by one, tapi ada cara yang lebih mudah. 


Caranya adalah anda perlu install Friend Remover Pro. Boleh install samada dalam PC ataupun dalam phone/tab anda. Selepas install, anda perlu login ke akaun Facebook anda dan klik pada ikon extension ini pada browser Google Chrome anda. Selepas itu, senarai rakan Facebook anda akan dipaparkan seperti dalam gambar dibawah.


So sekarang anda mampu untuk remove kesemua rakan facebook anda dalam satu masa atau anda juga boleh pilih beberapa orang sahaja untuk di unfriend pada satu masa yang mana anda tak berkenan tu. Mudah bukan ? So apa lagi, cepatlah install. 

Jangan lupa untuk LIKE Facebook Maafsebut untuk info menarik !! 

Ulasan

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu