New trailers: Captain Marvel, Avengers: Endgame & Banyak Lagi


Kadang-kadang ketika saya menonton filem, saya akan mula try menyusun semula perjalanan cerita didalam kepala saya, memikirkan bagaimana saya akan melakukan sesuatu yang berbeza. Contohnya kalau sepatutnya jalan cite tu begini, bagaimana kalau let say diubah menjadi begitu ?? Saja jea main-main dalam kepala.

By the way, saya nak berkongsi dengan anda semua movie-movie hebat yang akan keluar tak lama lagi di pawagam & juga di online (macam netflix & iflix).


Avengers : Endgame
Selepas digembar gembur & puas menunggu, Marvel telah mengeluarkan treler pertama untuk filem terakhir dalam era MCU ini. Treler itu dipenuhi dengan banyak detik emosi, tetapi peminat yang berharap untuk melihat sekilas apa yang sebenarnya berlaku hanya akan mendapati beberapa scene sahaja yang didedahkan . Kalau nak tahu penghabisan cerita Avengers ini macam mana kena tunggu ditayangkan tahun depan.

Captain Marvel
Dan ini jugak filem dari Marvel. Treler kedua untuk Kapten Marvel menyelam lebih banyak ke dalam masa lalu dan perjuangan yang dia temukan di Bumi - bukan hanya melawan beberapa orang asing, tetapi juga memikirkan di mana dia datang. Filem ini dikeluarkan pada 8 Mac, lebih kurang sebulan sebelum Endgame.

Les Miserables
PBS mengalihkan Les Mis ke dalam miniseri TV - dan ia tidak akan menjadi movie muzikal banyak menyanyi. Ia adalah drama sepenuhnya, dan ia akan disiarkan selama enam episod tahun depan. Siri ini bermula pada 14 April.

Tiga nih kot cerita yang saya menarik. Kalau yang lain-lain korang cari sendiri kat Youtube lah yea.

Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu