Saya Try Makan Burger Budu Kat Kota Bharu


Baru-baru ini viral di Facebook burger budu kat Kelantan. Tanpa membuang masa saya telah berkunjung sendiri ke kedai makan terbabit yang terletak di Kota Bharu. Nak tahu jugak rasa macam mana burger budu ini.




Kat bawah ini adalah rupa burger budu itu. Harganya dalam sekitar RM20 sebijik


Sebelum makan tu kita letak sos budu dulu atas burger. Yum yum yum


Selain itu saya jugak tak melepaskan peluang mencicah french fries dengan sos budu yang saya dapati cukup sedap !! Boleh try kat rumah sebab budu senang didapati di rumah-rumah. hehe


Bagi saya burger budu ini not bad. Tapi tak tahu lah untuk orang lain macam mana. Selerakan masing-masing.

Selain burger budu, saya jugak order beef burger. Harganya sekitar RM20 jugak




Rasa beef burger ini bagi saya tak berapa menjadi. Senang cite below my expectation. Rasa daging tu takde. Saya jangkaan rasa patty yang kaya dengan rasa daging tetapi apa yang saya dapat adalah sebaliknya. Mungkin pemilik kedai makan ini boleh memperbaiki lagi beef burger ini supaya lebih kaya dengan rasa daging lembu.

By the way, saya salute dengan creativiti pemilik kedai ini yang mencuba kelainan dari yang lain.




Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu