FMZ Solution Pasir Tumboh - Kini Nak Repair Komputer & Memasang CCTV Lebih Mudah !!




FMZ Solution Pasir Tumboh - Kini Nak Repair Komputer & Memasang CCTV Lebih Mudah !!


Selalunya kalau kita gi hantar komputer/laptop ataupun apa-apa peralatan komputer ke kedai untuk dibaiki, mesti kita yang perlu selalu call atau whatsapp diorang status terkini samada dah siap repair ke belum. Menyusahkan bukan ?

Tapi kini ada sebuah kedai repair komputer di Pasir Tumboh iaitu FMZ Solution menjadikan segalanya mudah kepada para pelanggan.




FMZ Solution memperkenalkan SISTEM TRACKING yang tidak memerlukan lagi para pelanggan untuk sentiasa bertanya samada komputer sudah diperbaiki atau belum. Pelanggan hanya perlu memasukkan number telefon dan resit di https://fmzsolutions.my/ untuk menyemak status terkini. Lepas tu pulak pelanggan akan sentiasa diupdate melalui mesej di telefon. Canggih bukan ?



Menariknya lagi di FMZ Solution ini adalah diorang dapat membaiki kesemua jenis komputer/laptop termasuklah komputer/laptop berjenama Apple !!

Lepas tu, FMZ Net Solutions jugak merupakan pakar didalam memasang dan menyelenggara cctv di kediaman dan pejabat. Pasal CCTV nih bagi saya elok kena pasang sebab sekarang kes kecurian dan rompakan semakin banyak. Pencuri dan perompak sekarang makin berani kot !!




FMZ Solution boleh dikunjungi di premisnya di Wisma Hj. Yaakob kat Pasir Tumboh (tepi Pasar Basah Pasir Tumboh) atau hubungi number telefon 09-764 1745 atau 011-1090 1303 / 011-10811303

Ulasan

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu