10 Recommended Perfume Untuk Perempuan Diluar Sana


Ada sesuatu yang sangat ajaib tentang minyak wangi. Ia adalah gambaran keperibadian anda, tetapi ia tidak hanya berakhir di sana. Baunya cukup powerful dan unforgetable. Ada yang mengatakan ia adalah bentuk memori yang complicated, dan yang tidak dapat dilupakan pada masa itu. Jika anda sedang tercari-cari wangian baru yang sesuai dengan gaya anda dan bertahan lama, senarai 10 minyak wangi terbaik untuk wanita adalah untuk anda.



1. Marc Jacobs Fragrances Daisy Eau So Fresh

Salah satu perfume dibawah Jenama Marc Jacobs untuk wanita, Daisy menjadi pilihan ramai wanita bersebab. Baunya segar dan membawa rasa muda kepada diri anda dan akan membuat anda berbau seperti padang rumput di musim luruh penuh mekar. Kalau korang baru memilih perfume untuk pertama kali, Daisy adalah sesuai untuk korang wanita anggun.

2. Chanel Coco Mademoiselle Eau De Parfum

Setiap wanita mahukan Chanel didalam hidup mereka. Dan tiada yang lagi bagus dari bauan dari Chanel. Coco Mademoiselle adalah sophisticated dan aromanya indah. Ianya gabungan citrus yang tajam namun halus, dan secara beransur-ansur berubah menjadi bau bunga yang memukau dengan hanya sedikit tanda-tanda musk dan vanila.

3. Lancome La Vie Est Belle

Adakah korang menikmati bau yang unik ? Jika jawapan korang adalah YA, Lancome La Vie Est Belle yang berbau floral, muda dan bright adalah sesuai untuk korang. Ia berbau manis dengan iris, melati, bunga oren, dan nota nilam yang dipadankan bauan blackcurrant dan pir. Baunya bertahan lama dan sesuai untuk malam atau siang hari. Lancome La Vie Est Belle saya recomment kan untuk wanita muda.



4. Victoria’s Secret Bombshell Eau De Parfum

Victoria’s Secret Bombshell sememangnya kegemaran semua wanita lapisan umur. Bau peonies digabungkan dengan buah semangat dan anggrek vanila menjadikan perfume ini berbau manis halus yang tidak terlalu kuat.

5. Gucci Bloom Eau De Parfum

Ianya vibrant tetapi simple dan berkelas. Ianya gabungan tuberose, melati, dan aroma honeysuckle yang kuat tetapi tak terover. Jika korang mencari wangian feminin dan halus, ini adalah untuk korang wanita ayu dan jelita.

6. Burberry Eau De Parfum

Ia adalah campuran yang indah daripada pic, aprikot, vanila, dan musk dengan kehadiran bau cedar, pir, cendana, dan kasturi. Korang confirm akan menyukai bau lembut Burberry Eau De Parfum dan ianya hebat untuk dipakai sepanjan hari. Ia pada mulanya berbau buah dengan sentuhan kasturi, tetapi menjurus kearah bau seperti kasturi yang unik, berkayu. Sesiapa sahaja boleh memberitahu bahawa korang memakai Burberry kerana ini adalah signature mereka. Korang mesti banggakan ?


7. Versace Bright Crystal Absolu


Ia berbau seperti peonies dan meningkat dengan getaran menakjubkan yuzu dan buah delima, menjadikan bau yang unik, segar, dan berkelas. Ini adalah satu-satunya minyak wangi yang anda perlukan untuk majlis-majlis khas.

8. L’Occitane Citrus Verbena Summer Fragrance

Minyak wangi ini mempunyai aroma yang paling menyegarkan untuk dipakai pada hari yang panas. Ianya gabungan buah lemon yang diadun bersama dengan anggur. Minyak wangi ini sesuai untuk korang yang mahukan perasaan lebih bersemangat dan gembira. Dan harganya jugak berpatutan.

9.The Body Shop White Musk Eau De Toilette

Dalam senarai minyak wangi, saya boleh katakan yang inilah paling affordable. Ianya mempunyai bau lembut vanilla dan sesuai dipakai sepanjang hari.

10. Yves Saint Laurent Black Opium

Ini adalah salah satu wangian paling seksi di luar sana. Yves Saint Laurent telah melakukan kerja yang luar biasa dengan kehadiran kopi manis dan campuran vanila yang berbau unik. Ianya berbau kuat dan tidak sesuai untuk korang yang mahukan bau yang ringan.


Sebagai penutup, minyak wangi yang sesuai untuk korang adalah apa yang korang suka. So, pegilah berkunjung ke shopping mall dan try cuba sendiri minyak wangi disana. Jangan malu untuk meminta pendapat dari Perfume Promoter kerana mereka boleh tahu banyak berkenaan minyak wangi.

Ulasan

  1. Black Opium tu perfume lama. Bau vanilla yang sangat manis sehingga semut suka datang. hehe

    BalasPadam
  2. Minta aircond service di kl dan selangor yang berkualiti dengan AS Crew AKA Aircond Service Crew.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Like FB Maafsebut

Catatan popular daripada blog ini

Sedap Sangat Ke Minum Arak

Sebab Mengejutkan 50% Kosmetik Founder Adalah Wanita Kelantan

Stesen Keretapi ECRL Di Terengganu Yang Wajib Anda Tahu